Afdeling

De provinciale afdeling Noord-Holland bestaat uit de Statenfractie (voor het politiek inhoudelijke werk) en het Provinciaal Bestuur (voor de ondersteunende activiteiten).
GroenLinks Noord-Holland is een provinciale afdeling met ruim 5000 leden. In Provinciale Staten van Noord-Holland heeft GroenLinks vier zetels.

Het fractiekantoor is meestal van maandag tot en met donderdag tijdens kantooruren te bereiken. De fractiemedewerkers zijn Hanneke Westerhuis en Daniel Bulthuis. Bij afwezigheid kunt u een bericht inspreken of een e-mail sturen, er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. E: bulthuisd@noord-holland.nl en westerhuish@noord-holland.nl T 023-514 4449

Heeft u specifieke vragen over uw regio of inhoudelijke thema's? De portefeuille- en regioverdelingen van onze Statenleden en hun contactgegevens vind je hier.

Postadres GroenLinks Bestuur en Statenfractie
Paviljoenslaan 7
2012 JE Haarlem
t: 023-514 4449
e: groenlinks@noord-holland.nl

GroenLinks afdelingen in Noord-Holland
De provincie Noord-Holland telt 44 afdelingen (inclusief samenwerkingsverbanden), van de meeste kunt u via de lokale website meer informatie vinden.