Afdeling

De provinciale afdeling Noord-Holland bestaat uit de Statenfractie (voor het politiek inhoudelijke werk) en het provinciaal bestuur (voor de ondersteunende activiteiten).
GroenLinks Noord-Holland is een provinciale afdeling met ruim 5000 leden. In Provinciale Staten van Noord-Holland heeft GroenLinks vier zetels.

Het fractiekantoor is meestal op maandag, woensdag en donderdag tijdens kantooruren te bereiken. De fractiemedewerkers zijn Hanneke Westerhuis en Daniel Bulthuis. Bij afwezigheid kun je een bericht inspreken of een e-mail sturen, er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen. E: bulthuisd@noord-holland.nl en westerhuish@noord-holland.nl T 023-514 4449

Heb je specifieke vragen over jouw regio of inhoudelijke thema's? De portefeuille- en regioverdelingen van onze Statenleden en hun contactgegevens vind je hier.

Postadres GroenLinks Bestuur en Statenfractie
Paviljoenslaan 7
2012 JE Haarlem
t: 023-514 4449
e: groenlinks@noord-holland.nl

GroenLinks afdelingen in Noord-Holland
GroenLinks is in Noord-Holland sterk vertegenwoordigd. In veel gemeenten zitten we in de gemeenteraad en besturen we de gemeente mee. Wil je lokaal actief worden voor GroenLinks? Neem dan contact op met jouw lokale afdeling!