Doe mee

Help mee om Noord-Holland groener en socialer te maken! Dat kan op allerlei manieren. Of je nu een minuutje hebt, een uur, een dag of een paar maanden, jij kunt ons helpen om aan jouw idealen te werken. Kies de manier die bij je past.

Steun je ons, maar heb je erg weinig tijd? We zijn al erg blij wanneer je lid van GroenLinks wilt worden. Je kunt ons ook helpen door ons te liken op Facebook volg ons op Twitter

Heb je wat meer tijd beschikbaar? De afdeling van GroenLinks in Noord-Holland heeft altijd behoefte aan actieve mensen:

Leden voor het provinciaal bestuur…
Voor het bestuur van de provinciale afdeling van Noord-Holland zoeken we nog versterking. Wil je meer inzicht krijgen in de provinciale politiek? Vind je het leuk en interessant vindt om ervoor te zorgen dat GroenLinks in Noord-Holland op provinciaal en lokaal niveau goed op de kaart wordt gezet? Meld je dan aan!

Helpen bij je lokale afdeling?
Bij de lokale afdeling is er van alles te doen, zoals helpen bij acties, organiseren van bijeenkomsten of ondersteunen van de fractie bij specifieke onderwerpen. Ook bij provinciale afdelingen kun je je talent inzetten; als bestuurslid of voor specifieke klussen als conflictbeheersing of het organiseren van gezamenlijke activiteiten voor afdelingen. Geïnteresseerd?

Neem contact op met de lokale of provinciale afdeling via de pagina lokaal